De afgelopen zomen en herfst heb ik een flink aantal nieuwe demo’s opgenomen. Gewoon thuis. En ondertussen is het weer eens tijd geworden om aan de slag te gaan met het maken van een nieuw album. Deze keer ben ik samen met mijn vrienden Sjors en Xavier aan de slag gegaan. We hebben een plek gevonden waar we in alle rust aan mijn nieuwe materiaal kunnen werken. Ergens halverwege de Veluwe hebben we een piepklein huisje gevonden, midden in het bos. De eerste opnamesessie was al meteen een succes. Herfst, volle maan, stoofschotel van Xavier en niemand die ‘s nachts last van ons geluid heeft (op een paar herten en wilde zwijnen na). Na de eerste opnamedag hebben we direct unaniem besloten dat we rest van het album ook in dit huis gaan opnemen. Ik wil lekker lang aan het album werken, dus het is nog even wachten op resultaat. Gelukkig zijn er foto’s.

